Flash Ponudba: Do -45% popusta na Apartmaji v Signes danes!
Annu-hotel.com
3 zvezdic

studio T1

domaine de manon avenue de paris parc d activités de signes, 83870 Signes, Francija

Nastanitev studio T1 se nahaja v mestu Signes v regiji Provansa-Alpe-Azurna obala in ponuja balkon ter razgled na morje. Uporabljate lahko zasebni bazen in brezplačno zasebno parkirišče. Apartma vključuje spalnico (1) ter kuhinjo s hladilnikom, z mikrovalovno pečico in z aparatom za kavo. V nastanitvi imate na voljo TV z ravnim zaslonom. Znamenitost dirkališče Circuit Paul Ricard je 5,6 km od nastanitve studio T1, znamenitost železniška postaja Toulon pa je 28 km stran. Letališče Toulon - Hyeres je 48 km stran od nastanitve.

Najbolj priljubljene storitve

Bazen Parkirišče
8.4

Povprečna ocena od 1 do 10

35 Mnenja

Osebje 88
Storitve 84
Čistoča 83
Udobje 87
Razmerje cena / kvaliteta 87
Lokacija 83

Povzetek cene

93 € / noč*

* Okvirne cene za 1 nočitev

Poglej razpoložljivost

Ocene gostov za nastanitev studio T1

Chantal - 22/09/2025 14:26:42

"Sécurité propreté calme et belles prestations piscine j’accueille terrain de pétanque et à proximité du circuit Paul Ricard"

"Rien à dire"

Ambre - 18/07/2025 14:17:08

"La vue était absolument splendide, le logement était très confortable, et accessible pour 3 voyageurs."

"Aucun."

Nathalie - 13/04/2025 09:30:51

"Très bon emplacement près du circuit Paul Ricard, propriétaire au top 👍"

"Aucun."

Jean - 03/04/2025 12:13:28

"Nous avons pu prendre les clefs grâce a la boîte à clefs à l’entrée malgré une heure d’arrivée tardive!!"

"Aucun."

Jean-claude - 16/09/2024 07:17:22

"C’est un appartement cosy et très bien situé, bien entretenu, propre et confortable. Très bien situé par rapport à mes attendus. Le propriétaire est très disponible et à l’écoute. Je recommande vivement."

"Aucun."

Virginie - 21/08/2024 00:55:08

"Très bien équipé bel environnement a proximité des villes alentours bonne communication avec le propriétaire très agréable bien équipé et calme on reviendra 😊"

"Aucun."

Guy - 01/07/2024 20:34:06

"L’emplacement, l’appartement bien équipé, la piscine et surtout la réactivité et l’accueil du propriétaire au téléphone."

"Les pelouses très sèches et brunes. Il n’y avait ni personnel ni clients car l’établissement est fermé"

Gerald - 27/04/2024 15:49:57

"T1 très propre bien équipé bon emplacement très jolie résidence très bon accueil je recommande fortement et prendrais la MM réservation a l avenir !!!!"

"Aucun."

Fabien - 19/09/2023 09:14:02

"Près du circuit Paul Ricard environ 10min en voiture. La vue sur mer. La piscine est agréable."

"Aucun."

Antonio - 28/07/2023 21:47:55

"Petit studio agréable avec tous les conforts et en plus une résidence calme avec une très belle piscine. Propriétaire accueillant et attentionné. Lit confortable, parking tres spacieux et sécurisé. Le top pour week-end au circuit du Castellet. J'y retournerai"

"Aucun."

Poglej razpoložljivost

Če želite videti, kaj sobe vključujejo, lahko za podroben opis sobe tapnete na katerokoli ime na seznamu razpoložljivih sob.

7
27 kvadratnih čevljev
Spalnica
1 enojna postelja
Spalnica
1 zakonska postelja
× 3

Hišni red

studio T1 sprejema posebne zahteve - dodajte jih v naslednjem koraku!

Prijava
18:00 - 21:00
Nastanitev morate vnaprej obvestiti o času prihoda.

Odjava
09:00 - 10:00

Komentarji gostov

"La qualité de l’appartement, les équipements et la surface de la terrasse. La vue sur la baie, magique"

"The Villa was stunning, exactly like the pictures. Plenty of seating and space to chill out and things to do like pool, pool table, table tennis, BBQ"

"This was an absolutely fabulous accommodation that didn't have any negatives. One of the best places that we have ever stayed at."

"Logement très beau et décoré avec goût le personnel est adorable je recommande"

"L’emplacement, le calme, la proximité avec la nature"

"Gorgeous view over the lac d'Aiguebelette from this very nice apartment including a relaxing garden and pool. You get a fully calm environment and host Olivier is very helpful and friendly. Definitely worth a visit."

"Outre le calme du petit village à 15mn de Guéret, la gentillesse de la proprietaire."

"Secure parking, spotless apartment, well equipped with a friendly greeting (easy check in)"