Appartement T2
19 Avenue Armand Béraud, 33440 Saint-Vincent-de-Paul, Francija
Nastanitev Appartement T2 se nahaja v mestu Saint-Vincent-de-Paul, le 19 km od znamenitosti kongresni center Bordeaux in 20 km od znamenitosti Most Chaban Delmas, ter ponuja brezplačen WiFi in razgled na vrt. Nastanitev je 19 km od znamenitosti Stadion Matmut Atlantique in nudi vrt ter brezplačno zasebno parkirišče. Ta apartma s klimatsko napravo obsega spalnico (1), TV z ravnim zaslonom, jedilnico, kuhinjo s hladilnikom in dnevno sobo. Znamenitost muzej La Cite du Vin je 20 km od nastanitve Appartement T2, znamenitost Muzej Musée du Vin et du Négoce pa je 21 km stran od nastanitve. Letališče Bordeaux–Merignac je 30 km stran.
Najbolj priljubljene storitve
Povprečna ocena od 1 do 10
9 Mnenja
Povzetek cene
82 € / noč** Okvirne cene za 1 nočitev
Ocene gostov za nastanitev Appartement T2
"Emplacement idéal (20min de Bordeaux), parking sécurisé, appartement calme et confortable. Merci!"
"Aucun."
"L'appartement est propre , la literie impeccable et confortable. Je suis satisfaite de mon séjour 😀"
"Rien à dire."
"Les informations de récupération de la clé ont été très précise. L'hôte était disponible pour répondre à nos questions. Le logement est très bien pour un séjour de quelques jours. La climatisation est un vrai plus."
"J'aurais apprécié avoir des serviette de toilettes."
"Logement dans un endroit calme et sécurisé, parking à disposition. Bien agencé et agréable, le logement était impeccable. Tout à disposition, de la vaisselle à l’électroménager. Même une attention avec des dosettes de café et un paquet de bonbon. Je recommande vivement !"
"Aucun."
Poglej razpoložljivost
Če želite videti, kaj sobe vključujejo, lahko za podroben opis sobe tapnete na katerokoli ime na seznamu razpoložljivih sob.
Hišni red
Appartement T2 sprejema posebne zahteve - dodajte jih v naslednjem koraku!
Komentarji gostov
"Todo en general,la casa,los anfitriones,el entorno...nos hemos sentido como en casa volveremos sin duda ninguna 🥰"
Maria La Grange du Poussié
"La propreté, la deco, le contact avec le propriétaire, la facilité pour se garer, l’emplacement ."
"Le lit est très confortable et l'emplacement arrangeant."
Hönig O métro gratte-ciel